Angus Černý Šaolin


Aktuální informace (povodně, narozeniny atd….)

28.09.2010 19:10

 7.srpen 2010 zůstane navždycky vrytý v naší paměti. Zažili jsme povodně,které trvaly celou noc a den a měly pro nás vážné následky.

Téměř celá zahrada nám zmizela pod závalem,utrhl se nám celý svah a sesunul se na zahradu,všude nám tekla voda a stále stoupala. Se svými páníčky a s našimi kočičkami jsme strávili celou sobotu až do večera v jedné místnosti a všichni jsme si usilovně přáli aby to už skončilo a voda opadla. Podařilost nám zachránit i naše dva beránky,které jsme po skončení záplav už neměli kam dát a tak jsme je museli odvézt k dědečkovi do Chotyně. Když voda konečně opadla,bylo to dílo zkázy a museli jsme všechno vyčistit,omýt a pečlivě usušit a uklidit. Také můj kotec a bouda byly plné bláta a trvalo to téměř měsíc než jsem tam zase mohl spát. Zahradu uklidila těžká technika a podle toho to tam také vypadá,je to jenom pláň,kde nic není ani kousek trávy a to jsem tam tak rád běhal ,všechno očichával a krásně se válel v trávě. Prý musíme mít trpělivost a časem a po dalších úpravách tam zase tráva poroste.

Žádnému pejskovi ani jiným zvířátkům a lidem nepřeji aby zažili něco podobného,dodnes se z toho nemůžeme vzpamatovat. Tak nám držte palce ať se nám to tady povede aby to zase byla krásná zahrada a všechno ostatní co tady bylo.

 

A nyní něco veselejšího. Dne 22. září jsem oslavil narozeniny a to druhé. Jsou mi tedy 2 roky a cítím se být dospělým psem. Dostal jsem spoustu pamlsků a dárků hlavně na hraní a byl jsem moc spokojený. I když mi stále něco chybí,když jsem sám doma a páníčci jsou v práci

uvítal bych tady společnost nějakého psího kamaráda nebo kamarádky. Mohli bychom si

Spolu popovídat, zaštěkat si na pošťáka nebo si zahrát na honěnou na zahradě.

Doufám,že se mi mé přání někdy splní a už mi ke spokojenosti nebude chybět nic.

Jinak tímto oslovuji všechny potencionální zájemkyně o krásná štěňátka,že jsem stále k dispozici a mohou se k nám přijet podívat. Jsem vedený v Hlavní plemenné knize jako chovný jedinec a vzhledem k tomu,že pocházím z výborných rodičů,je záruka,že i mí potomci

budou zdraví a krásní.

Zdravím všechny a přeji krásný a klidný podzim plný sluníčka,veselých her,dlouhých procházek a hlavně zdraví.

—————

Zpět